Sep 18, 2007

Selamat Datang ke Cuppies Delight

Hai dan selamat datang ke Cuppies Delight, the cupcake story teller...

Di Malaysia, Cupcake @ Cuppies belum lagi menjadi trend seperti di Amerika..Namun inisiatif dari Cupcake Baker's yang ada di Malaysia pada hari ini, sedikit sebanyak memberi inspirasi baru dalam dunia bakeri. Cuppies belum lagi mempunyai Visual Bakery namun kewujudan secara online pada masa kini memberi peluang kepada orang di Malaysia turut merasai 'kegilaan' cuppies ini.

Boleh didapati dalam pelbagai perasa seperti coklat (paling diminati), vanilla, strawberry, blueberry, keju dan sebagainya dan dihiasi dengan krim mentega (buttercream) yang lazat dan pelbagai warna dan hiasan.

Cuppies Delight yang beroperasi dari Bandar Puncak Alam menyediakan pelbagai cuppies untuk apa jua acara. Pastikan majlis perkahwinan anda dihiasi dengan cuppies yang sedondon warna tema majlis bersejarah anda. Beri kejutan kepada ahli keluarga atau orang tersayang dengan cuppies yang comel dan menarik mengikut kegemaran mereka. Serikan jamuan atau majlis korporat di syarikat anda dengan Cuppies yang lazat dan menyelerakan.

Sebut lah apa jua majlis, Cuppies Delight sedia memberi perkhidmatan yang terbaik untuk anda.

Untuk pertanyaan dan tempahan sila hubungi talian berikut :

Tel : 03-3393269
Fax: 03-33932699
H/P:012-3168115
Email : cuppiesdelight@gmail.com
Photo Blog : Http://cuppiesdelight.fotopages.com

Senarai Harga akan dikemaskini dalam masa terdekat. Harap maklum.

No comments:

Post a Comment